Wysyłka matek

Zamówione matki pszczele wysyłamy w bezpiecznych klateczkach transportowych, za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex w poniedziałki, wtorki, środy i czwartki. Przesyłki priorytetowe docierają do adresata najczęściej w ciągu doby. Kosztami przesyłki obciążane są zamówienia królowych nie przekraczające wartości 900 zł – powyżej wysyłka jest darmowa.

Formy płatności

  • przy odbiorze ( pobraniowa )
  • system płatniczy PayPal
  • wpłata na konto bankowe


Godziny pracy

W sezonie, 1.V – 1.IX pracujemy od 7.30 do późnych godzin nocnych we wszystkie dni tygodnia. Osoby chcące osobiście odebrać zamówione matki, prosimy o telefoniczne uzgodnienie dogodnego terminu. Gdy nie odbieramy telefonów prosimy o oczekiwanie na kontakt z naszej strony.

Reklamacja

Prosimy o kontakt telefoniczny, bądź mailowy przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej.

Uznanie reklamacji następuje w przypadku, gdy:

  • Matka pszczela została uszkodzona lub padła w czasie transportu. Wymagany jest zwrot uszkodzonej lub padłej matki .
  • W przypadku matek pszczelich unasienianych w naszej pasiece, gdy matka nie czerwi w ciągu 2 tygodni (14 dni ) od daty wypuszczenia jej przez pszczoły lub czerwi trutowo. Wymagany jest zwrot żywej matki.

W obu przypadkach należy opisać zaistniałą sytuację i określić jakiej formy reklamacji Państwo oczekują od nas.

W ciągu 14 dni po wpłynięciu i uznaniu reklamacji nastąpi bezpłatne wysłanie drugiej matki lub zwrot pieniędzy dla państwa.

Facebook